În conformitate cu Legea Republicii Moldova nr.105-XV din 13.03.2003 „Privind protecția consumatorului”:
«Consumatorul are dreptul să ceară înlocuirea produsului de calitate corespunzătoare în decurs de 14 zile calendaristice, exceptând data procurării.
Înlocuirea produsului de calitate corespunzătoare se efectuează dacă acest produs nu a fost utilizat (şi-a păstrat aspectul exterior, sigiliile şi etichetele fabricii, dacă erau), proprietăţile de consum, precum şi cu prezentarea bonului de casă sau a unui alt document care confirmă faptul procurării produsului, eliberat consumatorului împreună cu produsul vândut.»
Confecţii şi articole din tricot (articole de lenjerie de corp, lenjerie de pat, articole de ciorăpărie) – DE CALITATE CORESPUNZĂTOARE NU POT FI ÎNLOCUITE CU UN PRODUS SIMILAR! (în conformitate cu HOTĂRÂRE Nr. 1465 din 08.12.2003 cu privire la aprobarea Regulilor de înlocuire a produselor nealimentare şi a termenelor de garanţie)
Modalități de returnare a bunurilor
La returnarea bunurilor, este necesar să se depună, în original, următoarele documente :
- Buletinul de identitate (sau copia, în cazul returnării prin intermediul poștei)
- Fișa de returnare
- Bonul fiscal
Returnarea de bunuri este posibilă numai din următoarele motive:
- Dimensiunea este mare / mică
- Acest produs nu se încadrează în aspect
Modalitate de rambursare
Banii sunt transferați pe cardul bancar sau în portofelul electronic de pe care a fost plătit ordinul. Transferul este de până la 10 zile lucrătoare după primirea și verificarea bunurilor returnate.